Bakstos te pa pa bezmaksas WP piedāvātajām ādiņām un tā īsti neviena man neiet pie dūšas. Pāris it kā varētu lietot, ieskaitot pašreizējo, bet atkal ir viens būtisks mīnuss atšķirībā no Blogger – lai varētu labot un pabakstīt lapas kodu pat ar manām tupajām zināšanām, ir nepieciešams maksāt dazas naudiņas caur PP. Kurā, dabīgi, man nav konts. Pastāv iespēja vēl saņemt tos dāvinājuma punktus, bet kurš tad man kaut ko dos.  Blogger ir cieši integrēts ar google, bildes stāv uz picassa. WP savukārt saistīts ar flickr, kurš man nu tā … Bet WP vairāk konstruktīvs un elastīgāks.

Esmu nezināšanā. Palikt pie Blogger, maksāt tās dazas naudiņas vai iet garo, man nezināmo, sarezģīto ceļu un sarūpēt savu domēnu, serveri un ar kāda gudra onkuļa (šai gadienā nedomāju tīkla onkuli :P) palīdzību uzburt blogu, kāds patīk man ?

P.S. “z” ir bez mīkstinājuma, jo ar “alt+z” winamps iespamo pašlaik skanošo. Savukārt es netceros, kur vaicēja ieķeksēt/izķeksēt, lai atskaņotājs nebļaustītos vietās, kur tas nav nepieciešams. Pirms tam bija ok, līdz nonesu apgreidoto winampu, jo tas jau bija apaudzis ar visādiem sūdiem un kļuvis treks, nevadāms un rijīgs. Uzliku pliku vecāku versiju un ir labi. o:

